неділя, 25 вересня 2016 р.

Голос дитини


¨ Дорогі батьки, памятайте, що  Ви самі запросили мене у свою родину. Ніколи не жалійте мене  через те, що я не така, як усі.
¨ Даруйте мені свою любов і увагу, але не забувайте про інших членів родини, які її теж потребують.
¨ Мої ручки ще маленькі — не очікуйте від мене досконалості, коли я стелю ліжко, малюю, пишу або кидаю мяча.
¨ Мої почуття ще недозрілі — прошу будьте чутливими до моїх потреб. Не нарікайте на мене цілий день.
¨ Прошу не робіть усього за мене , бо я виросту невмійком.
¨ Дайте мені трохи самостійності, дозвольте робити помилки, щоб я на помилках вчилася.
¨ Не відгороджуйте мене від обовязків і проблем - вирішуйте їх разом зі мною.
¨ Частіше розмовляйте зі мною. Памятайте, що телевізор і  магнітофон не замінять мені Вас.
¨ Я вчуся у Вас усього: слів, інтонації голосу, манери рухатися. Тому навчіть мене, будь ласка, кращого.
¨ Я хочу відчувати Вашу любов, хочу, щоб Ви частіше брали мене на руки, пригортали, цілували. Але будьте уважні, щоб Ваша любов не перетворилася на милиці, які заважатимуть мені робити самостійні кроки.
      Любі мої, я Вас дуже люблю! Покажіть мені, що Ви  любите мене також!

Немає коментарів:

Дописати коментар